فناوری

ساخت وبلاگ

 

رطوبت از عوامل تسریع کننده رشد باکتریها و قارچها است و هنگامی که حوله با بدن تماس پیدا می کند ممکن است میکروبها و قارچهای روی پوست به آن منتقل شود که این امر همراه با رطوبت حوله باعث رشد و تکثیر باکتریها و قارچها می شود، حال اگر شخص دیگر از آن حوله استفاده نماید آلودگی حوله به او منتقل می شود.

 حوله از هریک از کارخانه تولید حوله باشد تفاوتی ندارد و هر یک از افراد ‌ خانواده باید ‌ حوله جداگانه‌ای داشته باشند، در صورتی که حوله حمام و حوله مورد استفاده برای خشک کردن دست و صورت میان اعضای خانواده مشترک باشد، احتمال شیوع باکتری‌ها و ویروس‌ها بالا می‌رود.حوله نیکو تولیدی حوله اصفهان می باشد که در زمینه های تولید حوله حمامی ،تولید حوله تن پوش ،رنگریزی حوله فعالیت می کند .

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 413 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:18

حوله  که در کارخانه تولید حوله می شود یکی از لوازم بهداشت شخصی است که جهت رفع رطوبت پوست مورد استفاده قرار می گیرد. حوله ها بیشتر از پارچه های معروف به پارچه حوله ای تهیه شده اند؛ پارچه هایی با سطح برآمده شبیه بافت های روی زبان که چند هزار برابر بزرگ شده است. انتخاب یک حوله مناسب اهمیت بالایی دارد.برای محافظت از پوست گاه هزینه های بالایی را برای خرید انواع کرم، لوسیون ها و سرم های شستشو می پردازند، اما در این میان، خرید یک حوله مناسب که هم آبگیری خوبی داشته و هم نرم و لطیف باشد نیز اهمیت دارد.نیکو حوله بهترین های تولیدی حوله اصفهان است که در زمینه تولید حوله حمامی ،تولید حوله تن پوش ،رنگریزی حوله فعالیت می کند .

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 356 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:18

 
برای اینکه قیمت حوله در کارخانه تولید حوله بررسی کنیم نمی توان این نکته را نادیده گرفت که گاهی همه معیارها در خرید منتهی می شوند به قیمت. حوله های باکیفیت قیمت بسیار بیشتری نسبت به حوله های بی کیفیت دارند. برای حل این مشکل به جای خرید یک حوله ارزان می توان ۲ کار انجام داد:
۱ – منتظر زمانی شد که قیمت حوله ها تخفیف می خورد.
۲ – کمی بیشتر صبر و پول جمع کرد تا حوله ای باکیفیت و مناسب خرید.
یادتان بایشد اگر حوله با کیفیت تری خریداری کنید، زمان طولانی تر و با حس بهتری می توانید از آن استفاده کنیدحوله نیکو یکی از بهترین های تولیدی حوله اصفهان می باشد  که با قیمت مناسب در زمینه تولید حوله حمامی ،تولید حوله تن پوش ،رنگریزی حوله فعالیت می کند .

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 398 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:17


در کارخانه تولید حوله سه نوع پنبه استفاده می شود:
پنبه مصری
پنبه سوپیما
پنبه استاندارد

پنبه های مصری رشته های بلندتری دارند، جاذب بیشتر رطوبت هستند و علاوه بر همه این مزایا از بقیه انواع پنبه ها نرم تر هستند.

پنبه های سوپیما در کشور آمریکا کاشته می شوند، رشته های کوتاه تری از بقیه دارند اما نسبت به نوع مصری ماندگارترند.

پنبه استاندارد؛ کیفیت، عمر و جذب رطوبت کمتری دارد.

پنبه مصری و سوپیما در برچسب شناسنامه حوله به همین نام ها Egyptian and Supima دیده می شوند در حالی که پنبه استاندارد به نام صددرصد پنبه –Cotton ۱۰۰ دیده می شود.

همان طور که خود شما هم متوجه شده اید، تفاوت اصلی بین این ۳ نوع جنس حوله بیشتر از هر چیز در نرمی و لطافت آنها و ماندگاری شان است.
تمام حوله های باکیفیت نرم و لطیف هستند و تا حدی با لمس کردنشان احساس می کنیم مخمل زیردست هایمان قرار گرفته است. اگر حوله ای که خریده اید زبر است و هنگام استفاده از آن احساس خشکی می کنید، باید بدانید اصلا کیفیت مناسبی ندارد.حوله نیکو یکی از بهترین های تولیدی حوله اصفهان می باشد که در زمینه های تولید حوله حمامی  ،تولید حوله تن پوش ،رنگریزی حوله فعالیت می کند.

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 425 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:17


جنس حوله های حمام شاید در ظاهر خیلی شبیه یکدیگر باشد اما کافی است دستی بر آنها بکشید و کمی سبک و سنگینشان کنید تا ببینید تفاوت از زمین تا آسمان است. گاهی بعضی از حوله های حمام وزنی شبیه یک فرش دارند و زبر هستند. این مشخصه می تواند خیلی راحت به شما اخطار بدهد که « این حوله، حوله مناسبی نیست و از مواد خوب و باکیفیت تهیه نشده است. »

کارخانه تولید حوله  ،حوله ها را بیشتر از پارچه های معروف به پارچه حوله ای تهیه می کنند؛ پارچه هایی با سطح برآمده شبیه بافت های روی زبان که چند هزار برابر بزرگ شده است. این پارچه های حوله ای در واقع زنجیره های به هم پیچیده پنبه هستند. هر چقدر این زنجیره های به هم پیوسته و فشرده پنبه ای بیشتر باشد، قدرت جذب آب و رطوبت حوله ای که انتخاب کرده اید، بالاتر و کیفیت بالاتری هم خواهدداشت. شاید با خودتان فکر کنید در معرض انجام کار سختی قرار گرفته اید در حالی که اصلا این طور نیست و می توانید برای بررسی تراکم پنبه های حوله به راحتی این کار را انجام دهید؛ قسمتی از لایه خارجی حوله را بین انگشتانتان فشار دهید تا بتوانید گره های پنبه را به راحتی ببینید.حوله نیکو یکی از بهترین تولیدی حوله اصفهان است که در زمینه تولید حوله حمامی،تولید حوله تن پوش ،رنگریزی حوله فعالیت می کند .

این گره ها در یک حوله مناسب و باکیفیت آنقدر زیاد هستند که با این کار شما نمی توانند فاصله زیادی از یکدیگر بگیرند و هر چقدر هم که شما بخواهید آنها را از همدیگر دور کنید، همچنان در نزدیکی هم قرار می گیرند؛ در حالی که در حوله های بی کیفیت، اینگونه نیست و گره های پنبه کاملا از همدیگر فاصله می گیرند که این نشان می دهد این حوله جاذب خوبی برای رطوبت و خیسی نیست.

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 396 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:16


اندازه حوله های حمام شبیه یکدیگر نیست. حتی حوله های حمامی که دوخت ندارند و گاهی حوله های استاندارد هم برای قدبلندها یا آنها که اضافه وزن یا قد کوتاهی دارند، کوچک و بزرگ می شود.
برای قدبلندها و کسانی که اضافه وزن دارند، حوله های باز یا صفحه ای مناسب تر است چون می توان آنها را کوچک و بزرگ کرد اما به شرطی که هنگام خرید به طول و عرض آنها دقت کنید. کارخانه تولید حوله این حوله هارا  برای افرادی که تحمل وزن و گرمای حوله های تن پوش را ندارند پیشنهاد می کند.حوله نیکو تولیدی حوله اصفهان است که در زمینه تولید حوله حمامی و تولید حوله تن پوش ،رنگریزی حوله فعالیت می کند .

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 422 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:15

از نظر مدل چاپ و طراحی کاتالوگ در اصفهان، سه نوع بروشور و کاتالوگ وجود دارد: لت دار، منگنه ای و سیمی که نوع لت دار آن بیشترین استفاده را در طراحی بروشورها دارد. اما درطراحی کاتالوگ در سایزهای بزرگ نیز استفاده می شوند. لت دارها یا دو لت یا سه لت یا چهار لت هستند و در بعضی موارد به ۵ و ۶ و… هم می رسند. نوع منگنه ای آن نیز بیشتر در بروشورها استفاده می شوند. کاتالوگ ها به ندرت منگنه ای هستند و بیشتر سیمی و لت دار طراحی و چاپ می گردند. اصولا نوع سیمی کاتالوگ و بروشور به دلیل هزینه بالایی که در طراحی و چاپ دارند، کمتر استفاده می شود. انواع کمی از کاتالوگ ها به صورت سیمی چاپ می گردند.

این سه نوع از بروشور و کاتالوگ که نوشتیم انواع کاغذی آن ها بودند، اما یک نوع دیگر از کاتالوگ و بروشور وجود دارد که کمتر تولید می شود و عمومیت زیادی ندارد و آن هم کاتالوگ و بروشورهای الکترونیکی است. این نوع از کاتالوگ و بروشورها، شما را به یاد نوع الکترونیکی کارت های ویزیت که در ایران چندان رایج نیست، خواهد انداخت و به صورت یک فلش یا PDF یا فایلی که توسط رایانه خوانده میشوند تهیه می گردد و یا به صورت یک برنامه نرم افزاری برروی گوشی تلفن همراه یا رایانه شما نصب می گردد. تهیه و توزیع آن بسیار بالاست و در موارد خاص از آن استفاده می گردد.طراحان دات نت علاوه بر کاتالوگ در زمینه های چاپ تراکت تبلیغاتی ،طراحی کارت ویزیت در اصفهان ،چاپ کارت ویزیت در اصفهان نیز فعالیت دارد.

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 357 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:14

از ویژگی های تراکت می توان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- تراکت ارزانترین شکل تبلیغات است.
۲- به راحتی با مخاطب خود ارتباط برقرار می کند.
۳- بدلیل توزیع مستقیم آن، طیف گسترده ای از افراد جامعه می توانند از آن استفاده کنند.
۴- قابل حمل بوده و میتوان آن را در فرمت های مناسب مطا لعه و بررسی کرد.
۵- ابعاد استاندارد کاغذ آن طور انتخاب شده است که در چاپ و تکثیر اسراف نمی شود.

طراحان دات نت در زمینه های چاپ تراکت تبلیغاتی با ویژگی های ذکر شده در بالا فعالیت می کند و علاوه بر آن در زمینه های طراحی کاتالوگ در اصفهان ،طراحی کارت ویزیت در اصفهان ،چاپ کارت ویزیت در اصفهان نیز تجربه دارد .

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 337 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:14

چاپ تراکت تبلیغاتی در سایز های مختلفی انجام می شود  به طور مثال:

قطع A4 (اندازه‎ی ۲۷۹ در ۲۱۰ میلی‎متر مربع)؛
قطع A5 (نصف A4 با اندازه‎ی۲۱۰  در ۱۴۸ میلی‎متر مربع)؛
قطع A6 (نصف A5 با اندازه‎ی ۱۰۵ در ۱۴۸ میلی‎متر مربع).

تراکت چاپ رنگی: تراکت چاپ رنگی با دستگاه افست چاپ می شود و قابلیت این را دارد که چاپ روی تراکت را تک رنگ یا دورنگ یا سه رنگ و یا چهار رنگ(تمام رنگی) چاپ نمود. تراکت رنگی را معمولا روی کاغذ تحریر(معمولی) ۸۰ گرم و یا روی کاغذ گلاسه (روغنی) ۱۳۵گرم چاپ می کنند.طراحان دات نت علاوه بر تراکت تبلیغاتی در زمینه طراحی کارت ویزیت در اصفهان ،چاپ کارت ویزیت در اصفهان ،طراحی کاتالوگ در اصفهان نیز فعالیت می کند .

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 445 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:13


به لحاظ چاپ  کارت ویزیت در اصفهان دونوع کارت ویزیت داریم :

کارت ویزیت با چاپ افست 

کارت ویزیت با چاپ دیجیتال

در چاپ افست که به از نظر قیمت، مقرون به صرفه بوده و تیراژ بالای ۱۰۰۰ عدد، با چاپ افست انجام می شود.
به لحاظ اینکه روی شیت عمومی چاپ می‌شود و تعداد ۸۰ سفارش یکجا در کنار هم چیده می‌شوند، سایز اصلی و در واقع استاندارد کارت ویزیت افست، با رعایت حاشیه (۳ میلی‌متر از هر طرف کارت)، در وضعیت برش نخورده ابعاد ۸.۶ × ۴.۸ سانتی‌متر می‌باشد. حداقل رزولوشن کار ۳۰۰ پیکسل بر اینچ و مود رنگی CMYK می‌باشد. طراحان دات نت علاوه بر چاپ انواع کارت ویزیت در زمینه طراحی کارت ویزیت در اصفهان ،چاپ تراکت تبلیغاتی ،طراحی کاتالوگ در اصفهان نیز فعالیت می کند .

فناوری...
ما را در سایت فناوری دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : maede new بازدید : 338 تاريخ : پنجشنبه 14 دی 1396 ساعت: 19:12